کپل شرما اکثر اپنے مہمانوں (اور توسیع کے لحاظ سے، سامعین) کو اپنی مزاحیہ گیت کے ساتھ تقسیم کرتے رہے ہیں، لیکن اب وہ دھواں دھار انداز میں پھینک رہے ہیں اور گانے "اکیلے" پر بطور گلوکار "شدید دل ٹوٹنے" کو ظاہر کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، جو اس نے بنایا تھا، پاپ اسٹار گرو رندھاوا نے لکھا اور ساتھ گایا۔

دی کپل شرما شو کے میزبان شرما کا کہنا ہے کہ رندھاوا ہی تھے جنہوں نے انہیں بطور گلوکار ٹریک پر آنے کا مشورہ دیا۔ "میں صرف نہیں کہہ سکتا تھا. اس نے میرے اعتماد کو بڑھایا اور مجھے کچھ بہت مفید مشورے دیے، جس کی وجہ سے میں اس گانے کے لیے اپنی پوری کوشش کر سکا،‘‘ شرما کہتے ہیں۔ رندھاوا نے مزید کہا، "جب میں کپل شرما کے شو کی شوٹنگ کر رہا تھا، ہم نے ایک ساتھ گانا کرنے کے خیال پر تبادلہ خیال کیا تھا، اور مجھے یہ دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔ مجھے لگتا ہے کہ ہماری آوازیں آپس میں اچھی طرح مل جاتی ہیں اور میں اپنے مداحوں کے سننے کا انتظار نہیں کر سکتا۔

اداکار سے گلوکار بنے کے مطابق، "اکیلے"، جسے T-Series نے ریلیز کیا ہے اور اس میں شرما، رندھاوا اور اداکار یوگیتا بہاری اداکاری والی ایک میوزک ویڈیو ہے، جو "محبت کے سرمئی پہلو" سے خطاب کرتی ہے۔ شرما نے مزید کہا، "ہم سب نے اپنی زندگی میں کسی نہ کسی موقع پر دل کی دھڑکن کا تجربہ کیا ہے اور مجھے لگتا ہے کہ ہر کوئی اس سے جڑے گا۔" رندھاوا بتاتے ہیں کہ میوزک ویڈیو کو منالی میں اس وقت شوٹ کیا گیا تھا جب کسی حد تک صاف دن پہاڑوں کے درمیان -6°C تھا۔ "یہ ایک غیر حقیقی تجربہ تھا،" پاپ آرٹسٹ کہتے ہیں۔

اب اپنے پہلے گانے کے ساتھ، شرما کا کہنا ہے کہ وہ مستقبل میں بطور گلوکار مزید مواد پر کام کرنے جا رہے ہیں۔ "درحقیقت، 'ایلون' کا ٹیزر ریلیز ہونے کے بعد، بہت سے لوگوں نے مجھے ان کے گانوں کے اسکریچ ورژن بھیجے، اس لیے میں فی الحال ان گانوں کو سن رہا ہوں اور کچھ کے ساتھ آگے بڑھنے کی امید کر رہا ہوں۔" شرما گانوں کے "خالص میلوڈی" سے منسلک ہونے کے بارے میں بات کرتے ہیں لیکن "پرجوش گانا" کے ساتھ مداحوں کو حیران کرنے میں کوئی اعتراض نہیں کریں گے۔

رندھاوا، اپنی طرف سے، فخر کے ساتھ دعویٰ کر سکتا ہے کہ اس نے شرما کے لیے ایک نیا پہلو سامنے لانے میں مدد کی ہے۔ بھارت میں شوبز ستاروں کی بات کی جائے تو گلوکار، نغمہ نگار اور موسیقار کا کہنا ہے کہ کسی دن بڑے لوگوں کے ساتھ کام کرنا ایک کارنامہ ہوگا۔ رندھاوا کا کہنا ہے کہ ’’میں شاہ رخ، سلمان سر اور امیتابھ بچن صاحب کے لیے گانا پسند کروں گا۔