Sajjad Ali Responds To The Video Of Lady Claiming to Be His Sister

کچھ دن پہلے، آر پی پروڈکشن نے ایک خاتون بشریٰ کی ایک ویڈیو پوسٹ کی تھی جس نے دعویٰ کیا تھا کہ وہ پاکستانی گلوکار سجاد علی کی بہن (رشتہ دار) ہیں۔ اس نے دعویٰ کیا کہ وہ ایک ہی خاندان سے تعلق رکھتی ہے۔ حال ہی میں سجاد علی نے خاتون کے جھوٹے دعوؤں کا جواب دیا ہے۔

سجاد علی نے اپنے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ آج میں ایک فرضی بہن کی جھوٹی خبر کا جواب دوں گا، ٹھیک ہے، کچھ دن پہلے کسی نے دعویٰ کیا کہ میری شادی ہو گئی ہے اور اس خبر کے بعد میرے گھر والے مجھ سے ناراض ہو گئے۔ کہ میں نے انہیں اپنی شادی پر کیوں نہیں بلایا، اس کے بعد لاہور کے ایک شخص نے دعویٰ کیا کہ میرا لاہور میں ایک گھر ہے، اور اب اس خاتون نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ میری بہن ہے، نہ میری بہن ہے اور نہ ہی میری کزن۔ میں اسے جانتا بھی نہیں ہوں، میں جانتا ہوں کہ لوگ کلک بیٹس اور پیسوں کے لیے اس طرح کے کام کرتے ہیں، اگر اسے پیسے کی ضرورت ہوتی تو وہ مانگ سکتی تھی، اسے بہتر مدد مل سکتی تھی، لیکن میں جانتا ہوں کہ چیزیں مختلف ہیں، یہ وہ لوگ کرتے ہیں جو کسی کی شہرت یا کامیابی کے بعد اور وہ دراصل امیج کو داغدار کرنا چاہتے ہیں یا توجہ چاہتے ہیں۔ میں اس پر کیس کر سکتا ہوں لیکن مجھے معلوم ہے کہ یہ غریب خاتون کسی کی رضامندی پر کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ اپنے مداحوں سے پیار کرتے ہیں جو اس طرح کے پروپیگنڈوں پر منہ توڑ جواب دینا پسند کرتے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ اس طرح کی من گھڑت کہانیوں سے ان کی شبیہ خراب نہیں ہوگی اور وہ اپنے مداحوں کے لیے کام کرتے رہیں گے۔ انہوں نے آر پی پروڈکشن کو بھی ٹیگ کیا اور کہا کہ یہ خبر جعلی ہے۔